Monday, February 28, 2011

i found youuu .

Finally , 
dengan rasa excited yang entah apea - apea aku jumpa jugak someone yang dapat menjaga aku , 
menyayangi aku , menerima aku buruk dan baik dan sama waktu dengannya . 
excited gilak bapakkss ar aku nie , 
tapi takpea ,...
asalkan aku puas oke . yang jeles tu , cepat-cepat copy paste post aku nie yeaaa HHA .

Jejaka yang bertuah tu budak howtt , selalu jumpa perempuan cantik cantik *jeles nie coyyy :)
it's oke , aku tetap paling cantik dalam hati dia ahakksssss . Wanie perasaaannn gilea niee haha , jangan marah yeaa abang xD
kau tau tak apea y aku suka sangat pasal dia nie ? yeahh , bibirr dia . aummmmm ! seksi bhaaiii .
kau adea ? aku adea nie :)
e'ehh kebetulan , jodoh nie ? 
Abang BUMI jum kahwin ? hee .

oke stop .
Bye !

1 comment:

  1. congrats dear , t kahwin ngn bumi btw HAHAHA .

    ReplyDelete